Nya hoar från Stala - med känsla för detaljer

Report this content

Vare sig du har en liten citylägenhet med kokvrå, ett stort kök med plats för hela familjen eller en öppen planlösning med köksö har Stala den diskho som passar i just ditt kök. Med smarta lösningar och genomarbetade detaljer gör Stala både montering och underhåll enkelt.

Stalas Desire-sortiment kompletteras nu med två nya hoar i olika storlekar. Kanten bakom hon, blandarområdet, underlättar monteringen av blandaren och även rengöringen när allt är på plats. Om du har ett litet kök eller kokvrå är modellen Stala Desire G17-30 perfekt. Med en bredd på endast 262 mm, är den också utmärkt som extraho i köksön, så att du kan arbeta med maten samtidigt som du umgås med din familj eller med dina gäster i köket utan att behöva vända dem ryggen. För det riktigt stora köket där matlagning och bakning är centralt finns modellen Stala ComboL. En rymlig, stor och praktisk ho med plats för bullplåtarna och kastrullerna efter en stor middag.

Både ComboL och Desire-modellerna tillverkas med den speciella MONOedge kanten som passar för alla typer av montering och oavsett vilket material du väljer till din bänkskiva. Alla hoar från Stala kan kompletteras med Stalas egna tillbehör för att underlätta arbetet. Avrinningskärl, hjälpho med silikonkanter, avrinningsskiva och skärbräda av värmebehandlat trä finns för hoar i alla storlekar.

Prisexempel:

Desire 262 mm x 480 mm med kant : 5709 SEK

ComboL480 mm X 592 mm med kant: 4404 SEK

För mer information och pressbilder kontakta:

Johanna Strömberg, Prat PR. Tel:08 545 152 41, 0722 52 81 52, johanna.stromberg@prat.se

Mari Tuomisto, marknadsföringsdirektör Stala OY, Finland. Tel:+358 3 882 11 41, +358 50 331 31 89 mari.tuomisto@stala.com

Patrik Kilander, försäljningschef Sverige. Tel: 070 592 75 10

Stala OY är ett finskt familjeföretag som grundades 1972. De bygger nu ett starkt internationellt varumärke inom köksinredning. Stala har gjort diskbänken till en del av inredningsdesignen i köket och Stala har även tillbehören som förenklar matlagning, dukning och bakning. Stalas styrka är en innovativ, användarbaserad design i kombination med måttanpassade produkter och enkla planeringsprogram. Sverige är den största exportmarknaden före Norge, Danmark, Holland, Belgien, Storbritannien och Ryssland.  www.stala.com

Taggar: