Star Tour Norge og Fritidsresor omorganiserer.

Star Tour Norge og Fritidsresor omorganiserer. Star Tour Norge og Fritidsresor Sverige omorganiserer, og gjør justeringer for å møte en stadig mer krevende konkurransesituasjon. I denne forbindelse har Frode Hansen, Director for Sales, Marketing & Trading i Sverige og Norge, valgt å takke nei til andre utfordringer i selskapet og velger isteden å søke nye utfordringer utenfor konsernet. - Frode har arbeidet i Star Tour og Fritidsresegruppen i mer enn 20 år, og han har vært en høyt profilert medarbeider. Vi takker Frode for den flotte innsatsen han har gjort for selskapet gjennom disse årene, sier konsernsjef Johan Lundgren i TUI Norden/Fritidsresegruppen. Stabekk 12. februar 2004 For ytterligere informasjon kontakt: Lena Petersson Informasjonssjef 67 11 51 00 92 28 15 18 Star Tour er Norges største reisearrangør med en omsetning på 1,75 milliarder og 340.000 passasjerer i 2002. Star Tour inngår i den nordiske TUI Nordic (Fritidsresegruppen) som tilbyr charterreiser i Norge, Sverige, Danmark og Finland. TUI Nordic er igjen eid av Preussag, verdens største reiselivskonsern. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/13/20040213BIT00770/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/13/20040213BIT00770/wkr0002.pdf