Star Vault: Spelet Kitten’d lanseras på PlayStation den 14 november för US samt 18 november för EU

Star Vault AB (publ)(”Star Vault”) meddelar att spelet Kitten’d lanseras på PlayStation den 14 november 2019 för Europa och den 18 november för Nordamerika. De asiatiska versionerna av spelet bedöms följa inom kort. Spelet är sedan tidigare släppt på plattformarna Steam, Oculus Store och Viveport – med stöd för Oculus Rift S, HTC Vive, HTC Vive PRO och Windows Mixed Reality headsets.
När spelet lanseras på Sony store kommer man kunna köpa och ladda ner spelet direkt på sin PlayStation 4 med VR

”Vi har äntligen fått ett datum för lansering på Sonys stora spelplattform, PlayStation. Det skall bli väldigt spännande att följa hur spelet tas emot på PlayStation som bedöms vara den viktigaste plattformen för Kitten’d”, säger Star Vaults VD, Henrik Nyström, i en kommentar.

Denna information är sådan information som Star Vault AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 11 november 2019