Star Vaults VD Henrik Nyström streamar ikväll kl. 20 och visar en ny trailer i samband med ett stort offentliggörande

2023-04-11

Star Vault AB (publ)(”Star Vault” eller ”Bolaget”) meddelar att ikväll kl. 20:00 kommer Bolagets VD, Henrik Nyström, att streama på Twitch. Dagens stream på Twitch ersätter eventet som skulle ha hållits imorgon samma tid. Höjdpunkten i kvällens stream är innehållet i den nya trailern som skall offentliggöras, vilket bedöms utgöra en stor milstolpe för Star Vault som bolag.

Detta pressmeddelande kommer att följas upp med mer information efter kvällens event.

Länk till Twitch-eventet med Star Vaults VD: https://www.twitch.tv/mortalonline2

Länk till den nya trailern: https://youtu.be/gLRXBdUw-zQ  (observera att länken kommer att fungera först efter kvällens Twitch-event)

Denna information är sådan information som Star Vault AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 11 april 2023.