Star Vaults VD Henrik Nyström streamar ikväll kl. 20 och visar upp MO2 i UE5 med kommande AI uppdatering

2023-03-29

Ikväll kl. 20:00 kommer Star Vaults VD, Henrik Nyström, att streama på Twitch. Under eventet kommer en ny Mortal Online 2 (”MO2”) video att visas. Videon visar scener hur MO2 ser ut med Epic Games spelmotor Unreal Engine 5 (”UE5), dvs hur spelet kommer att se ut när MO2 går live med UE5, vilket planeras att ske i samband med att MO2 görs tillgängligt på Epic Games Store. Videon visualiserar även den kommande AI-uppdateringen av Mortal Online 2.

Länk till Twitch-eventet med Star Vaults VD: https://www.twitch.tv/mortalonline2

Länk till den nya MO2 videon: https://youtu.be/ttjFiWDXIDM (observera att länken kommer att fungera först efter kvällens Twitch-event)

Denna information är sådan information som Star Vault AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 29 mars 2023.