Analysguiden har genomfört en analys av Stayble Therapeutics och initierar aktieanalysbevakning

Analysguiden har genomfört en uppdragsanalys av Stayble Therapeutics. Hela analysen går att läsa på följande länk: https://www.aktiespararna.se/analysguiden/nyheter/initieringsanalys-stayble-therapeutics-unik-behandling-diskrelaterad-ryggsmarta

Vi fokuserar på den fortsatta utvecklingen av STA363 för att erbjuda ett effektivt behandlingsalternativ mot diskogen ryggsmärta. Samtidigt som vi arbetar vidare med vår fas 2b-studie vill vi även passa på att öka kunskapen och förståelsen om våra ambitioner inom behandling av ryggsmärta och berätta om vår läkemedelskandidat. Som ett led i detta har vi etablerat ett partnerskap med Analysguiden för att ge investerare en bättre förståelse av Stayble Therapeutics,” kommenterar VD Andreas Gerward.

Bolagets Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB som nås på telefonnummer 08-5030 1550 eller e-post ca@mangold.se.