Stayble Therapeutics presenterar på Stora Aktiedagen i Göteborg

Andreas Gerward, VD på Stayble Therapeutics AB, kommer delta på Stora Aktiedagen i Göteborg den 8 november 2022. Ämnen som kommer beröras inkluderar Staybles marknadspotential, den pågående fas IIb-studien och vägen framåt med pågående partnerdiskussioner och de regulatoriska förberedelserna inför fas III-studien.

Tisdag den 8 november kl 11.00-11.30 medverkar Stayble Therapeutics på Aktiespararnas evenemang. Andreas Gerward presenterar Bolaget och svara på frågor. Ta del av presentationen live på webben, via www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Passa på och ställ dina frågor till Andreas genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Frågorna kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentationen.

När: 8 november kl 11.00-11.30

Livesänding: https://www.youtube.com/watch?v=GSd-1uBkUf0

Den inspelade presentationen kommer att i efterhand publiceras på Staybles hemsida.

Bolagets Certified Adviser är Svensk Kapitalmarknadsgranskning AB som nås på telefonnummer +46 11 32 30 732 eller e-post ca@skmg.se