Nya numret av Stayhard Magazine är här

Report this content

Kygo är househimlens just nu starkaste lysande stjärna och han pryder höstnumrets omslag av Stayhard Magazine. Läsarna bjuds på en personlig intervju med Kygo då hypen bara har börjat kring denna norska super-DJ och visar inga tecken på att avta.

Höstnumret är fullmatat med läsning om säsongens stilar och trender inom mode, livsstil, sport, film, mat och musik.

Magasinet innehåller flera modereportage där personlig stil sätts i fokus, bland annat ett kombinerat mode- och resereportage till den alltid lika aktuella staden New York. Dessutom kan läsarna ta del av artiklar som om till exempel världens snabbast växande publiksport, E-sporten, djupdyka i hur det är att driva sitt eget bryggeri eller läsa artikeln om Stayhards 10-års jubileum.

Inför detta höstnummer har magasinet fått en ny kostym som följer Stayhards nya grafiska identitet.

Vi har lagt krutet på att förnya presentationen enligt vår uppdaterade grafiska identitet och vi försöker inför varje nummer skruva upp nivån på innehållet. Läsarna kommer känna igen sig i magasinets olika delar och innehåll, men de kommer få det serverat på ett nytt och snyggt sätt, säger Martin Lindegaard, Försäljnings- & Marknadschef på Stayhard.”

Höstnumret 2015 har en upplaga på 55.000 exemplar. Magasinet kommer för första gången med detta nummer även ut i Norge med en upplaga på 8 000 exemplar.

Första utgåvan av Stayhard Magazine publicerades hösten 2011. Magasinet ges ut två gånger per år, ett på våren och ett på hösten, av Stayhard och produceras av Glory Days. Kunderna får sitt magasin i samband med att de handlar hos Stayhard men går också att köpa enskild via webshopen.

Läs utvalda artiklar på Stayhards hemsida eller i sin helhet som PDF.

Taggar: