Stayhard – ett decennium av dedikation

I ett decennium har Stayhard nu levt och bokstavligen frodats. Det är tio år av dedikation. Dedikation till att förverkliga drömmar. Tio år dedikerade till att skapa ett unikt varumärke som inspirerar människor och som ständigt bevisar att stil i grund och botten är något oerhört mycket större än vad du väljer att ha på dig.

–  Vårt tionde år i gamet har varit mycket händelserik för oss på Stayhard. Det började med att vi flyttade lagret och huvudkontoret till Viared för att bli en del av Ellos Group. Sedan dess har vi haft ett högt tempo både på affärerna och i arbetet med att lansera vårt nya kommunikationskoncept som rullades ut i september. Konceptet grundar sig i vårt arv och det affärstänk som har burit Stayhard framåt de senaste tio åren. Det känns otroligt kul att efter tio år vara en av veteranerna i en så ung bransch som e-handeln ändå är. Nu i november passar vi på att fira dessa händelserika och roliga tio år tillsammans med våra kunder.

Tio år har passerat sedan den första T-shirten lämnade Stayhards lager och det ska såklart firas stort. 10-årskalaset blir en fest för kunderna, det är dem som får presenterna i form av kalaspriser på typiska Stayhard-favoriter fram till den 16 november.