Stayhard.se - samarbetspartner till NRJ Live Sessions 2013

Det ledande klädföretaget online för män, Stayhard.se, är en av årets huvudsponsorer till NRJ:s stora 20-års jubileum, NRJ Live Sessions. Med sitt stora fokus på kund, relation och varumärkesbyggande är Stayhard nöjda och förväntansfulla till samarbetet.

Stayhard.se är samarbetsparter till NRJ:s 20-årsjubileum, NRJ Live Sessions som går av stapeln lördagen den 28 september. Arrangemanget är en exklusiv konsertupplevelse som NRJ delar med sina mest trogna lyssnare.

I och med samarbetet ser också Stayhard möjligheten att stärka sin relation med sina kunder genom tävlingar och andra aktiviteter kopplade till arrangemanget.

”Våra kunder är det viktigaste vi har och vi fokuserar mycket på att ha en stark och nära relation med dem och även figurera i andra sammanhang där vår målgrupp trivs. NRJ Live Sessions kändes som ett naturligt och bra samarbete i och med dess nationella nätverk och en målgrupp i linje med vårt kundsegment”, säger Mikaela Berntson, Inköp & Konceptchef på Stayhard.

Samarbetet innefattar både aktiviteter kring själva konserten men också andra aktiviteter under en fem veckors kampanjperiod.

Stayhard har under senaste tiden lagt mycket fokus på varumärkesstärkande aktiviteter och medier. Under våren 2013 utökade Stayhard sin befintliga mediamix genom addera TV-, bio- samt radioreklam utöver deras ordinarie marknadsföringskanaler. Samtidigt gjordes även en musiksatsning där en fullängdare av reklammusiken ”No Matter Where We Are” släpptes på streamingtjänsten Spotify.

Stayhard är också samarbetsparter till Cafés Stora Modepris 2013.
 ”Genom att vara tydliga med vår identitet och vad vi står för, ser vi stor potential att växa ytterligare och attrahera nya manliga kunder med en medvetenhet och ett intresse av mode.” tillägger Mikaela.

NRJs 20 års jubileum arrangeras den 28 september på Café Opera i Stockholm. Till artisterna som kommer uppträda hör bland andra Veronica Maggio, Daniel Adams-Ray, Nause & John Newman

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mikaela Berntson, Inköp & Konceptchef Stayhard AB
mikaela.berntson@stayhard.se