Stayhard.se släpper andra numret av Stayhard Magazine.

”Det känns extra roligt att skicka ut detta nummer till våra kunder eftersom vi har fått så mycket bra feedback från första numret och har kunnat vässa till magasinet ännu mer.”, säger Joakim Naumburg, VD och grundare av stayhard.se.
”De allra flesta läsarna tyckte att vi lyckades i vår ambition att skapa skön läsning som både förgyller tillvaron och ger inspiration till att få till sin egen stil. Dock hade alla en gemensam önskning och det var mer mode! Därför har vi nu i detta nummer laddat på med inte mindre än tre nya modeavsnitt som ni kan inspireras, lockas och använda er av nu när vi går mot ljusare tider.” säger Joakim Naumburg.
Utgivningsdatum är 24 februari och magasinet skickas direkt hem till aktiva kunder hos Stayhard. Alla nya kunder erhåller ett fysiskt magasin i samband med att man lägger en order på webben men det finns även möjlighet att ladda ner sitt magasin direkt på hemsidan. En smygrelease av tidningen kommer att ske torsdagen den 23 februari i flaggskeppsbutiken i Göteborg.

Stayhard.se startades 2005 av Joakim Naumburg och Daniel Möller. Från början drevs verksamheten i en källare och de båda entreprenörerna skötte allt ifrån att packa beställningar till inköp, kundtjänst och marknadsföring. Idag har företaget vuxit. Under 2011 omsatte Stayhard 85 miljoner kronor och har idag trettiotalet anställda samt omkring 150 varumärken, varav ett antal egna.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Joakim Naumburg, VD, 073 – 724 99 12, joakim.naumburg@stayhard.se