Stayhard Summer Tour 2012

Report this content

I sommar kommer Stayhard ge sig ut på turné - Stayhard Summer Tour 2012. Redan nu till helgen smygstartar Stayhard turnén med ett besök till Stockholm där de kommer att sampla Stayhard Magazine vid Stockholm Stadion, där Summerburst äger rum.

”Vi kommer att åka runt i Sverige och besöka populära sommarorter. Under dagen kommer folk att kunna haffa ett rykande färskt sommarnummer av Stayhard Magazine och under kvällen kommer vi att på vissa ställen besöka lokala nattklubbar där ex. utdelning av badshorts till de 50 första gästerna sker, tävlingar samt en hel del annat” säger Sophia Stolpe, projektledare Stayhard Summer Tour 2012.

Turnéplan:
15-16/6 Stockholm*
7/7 Terassen, Grebbestad
8/7 Fjällbacka*
8/7 Strömstad*
9/7 Leifs Lounge (Club Monday), Halmstad
13/7 Båstad*
19/7 Hamnplan 5, Visby
20/7 Visby*
21/7 Palladium, Västervik
25/7 Mingel, Kungsbacka
27/7 Lagergrens, Smögen
28/7 Kungshamn*
29/7 Malmö*
1/8 Göteborg*
*Endast sampling av magasin.

Följ hela turnén på twitter och få information, uppdateringar och nyheter varje dag.
https://twitter.com/#!/Stayhard_se. Eller besök vår hemsida http://stayhard.com/se/menu2/var-varld/event/summer-tour-2012

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Sophia Stolpe Projektledare PR & Event, 070 – 25 09 74, sophia.stolpe@stayhard.se

Stayhard.se är Sveriges ledande nätbutik för modeintresserade män. Vid sidan av e-handeln driver företaget även två fysiska butiker – en flaggskeppsbutik i Göteborg och en lagerbutik i Herrljunga. Stayhard.se erbjuder ett brett sortiment av omkring 150 externa och egna varumärken. Under 2011 ökade omsättningen med omkring 50 procent till 85 Mkr och 30 heltidsanställda.

Taggar: