INBJUDAN PRESS – MATCH CUP SWEDEN 2009

Hela Marstrand badar i festligheter, underhållning och näringslivsmöten under veckan, bl a Tv- sändningar, integrerad seglarskola för ungdomar både med och utan funktionshinder till förmån för Childhood Foundation, kändisseglingen Celebrity Race samt tredje upplagan av Corporate Event Marketing Forum, ett företagsseminarium och forum som samlar gräddan av svenskt näringsliv och samhälle.
Du är nu välkommen att anmäla dig som pressrepresentant. Ackreditering till kappsegling, Celebrity Race och CEMF-seminarium sker på www.matchcupsweden.com genom menyvalen press och sedan ackreditering. Eller genom att gå direkt till: http://matchcup.evitbe.com/start/profile.asp?action=createnew&code=Q9FEDH För frågor eller ytterligare information, kontakta gärna Lars-Ola Nordqvist, Presschef Match Cup Sweden på mail lars@matchcupsweden.com, eller på telefon 070-689 11 20. Hjärtligt välkommen! Lars-Ola Nordqvist Presschef Match Cup Sweden