Stim.se i fem-i-topp bland Sveriges organisationssajter

Nya Stim.se är en av Sveriges fem bästa organisationssajter. Det menar IDG, som just släppt sin lista över Sveriges 100 bästa på internet.

Inför Webbdagarna 2016, som går av stapeln 22 mars, har IDG släppt årets lista över Sveriges 100 bästa sajter. I kategorin Organisationer, där de fem bästa presenteras, återfinns nya Stim.se.

- Otroligt roligt att vi får detta gensvar på nya Stim.se. Vi känner verkligen att vi arbetat med funktion och innehåll, något som IDG särskilt trycker på. Det kommer vi att fortsätta med när vi nu också bygger om våra webbtjänster som servar både de musikskapare vi arbetar för och kunderna som använder deras musik, säger Kjell Holmstrand, Head of Corporate Affairs på Stim.

Stim har anlitat SthlmConnection för uppdraget att förnya Stim.se. I fokus för hela arbetet står att öka servicegraden gentemot såväl musikskapare som kunder och att förtydliga Stims uppdrag och syfte.

- Nya Stim.se är i alla avseenden optimerad för Stims specifika målgrupper. Den har grunda landningssidor för musikskapare och musikanvändare som enkelt förklarar hur Stim fungerar och vad det innebär att var medlem eller kund, förklarar Olle Axelsson, UX-designer på SthlmConnection i en bloggpost.

Taggar: