Annika Winsth, chefsekonom på Nordea gästar Stockholm Corporate Finance 9:e kapitalmarknadsdag – Fastigheter

Annika Winsth kommer i samtal med moderatorn Arvid Lindqvist diskutera makro, konjunktur och räntan i Sverige och internationellt och påverkan på fastighetspriserna.

Annika Winsth är Nordeas chefekonom i Sverige sedan december 2008 och har arbetat på Nordea sedan 1994. Hon har bland annat suttit i styrelsen för Institutet för Framtidsstudier, Utrikespolitiska Institutet samt Lunds universitet. Annika Winsth är medlem i IVA samt hedersdoktor vid Lunds universitet. År 2012 utsågs hon till Årets svenska bankpersonlighet av Privata affärer. Före Nordea arbetade Annika Winsth på Finansdepartementet, efter avslutade studier i nationalekonomi vid Lunds universitet.

Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings och Nyhetsbyrån Direkt att arrangera den nionde årliga kapitalmarknadsdagen - Fastigheter. Moderator under dagen är Arvid Lindqvist, Head of research Catella.

Datum:
Tid:
Plats:
Moderator:
18 september 2023
07.50 – 14.15
Berns, Kammarsalen
Arvid Lindqvist, Head of research Catella

Deltagande bolag är; Doxa, Fastpartner, Fortinova, Heba, KlaraBo, Logistea, Neobo, Stendörren, Titania och Trianon.

Använd nedanstående länk för att anmäla dig.

Otto Rydbeck

Otto Rydbeck, Verkställande direktör, tel 08- 440 56 40. otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Om Stockholm Corporate Finance
Stockholm Corporate Finance AB är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se