Inbjudan till Stockholm Corporate Finance Kapitalmarknadsdag 2009

Stockholm Corporate Finance och Financial Hearings har nöjet att bjuda in till ett heldagsarrangemang på Operaterrassen den 3 september.

Syftet med dagen är att erbjuda investerare, media och analytiker ett tidseffektivt sätt att träffa dessa intressanta bolag. Det finns möjlighet att arrangera kortare enskilda möten med företagen under dagen. Återkom gärna om intresse finns. Pontus Herin från Veckans Affärer kommer att vara moderator och leda frågestunderna med bolagen. Lunch kommer att serveras under dagen. Dagen avslutas med mingel och ett glas vin. Ni anmäler er på www.financialhearings.com alternativt via mail till hearings@financialhearings.com Program 3:e september: 07:45 – Kaffe/Fralla 12:15 – Lunch 08:00 – LinkMed 12:45 – Hansa Medical 08:30 – Drillcon 13:15 – Diamyd Medical 09:00 – Dannemora Mineral 13:45 – Karo Bio 09:30 – SeaNet 14:15 – Vitrolife 10:00 – Kaffe 14:45 – Glycorex 10:15 – Rindi Energi 15:15 – Kaffe/kaka 10:45 – Eolus Vind 15:30 – BioPhausia 11:15 – Consilium 16:00 – Ellen 11:45 – Invisio Headsets 16:30 – Oasmia Välkommen!