Inbjudan till Stockholm Corporate Finance Kapitalmarknadsdag Life Science/Health Care 2011

Stockholm Corporate Finance har i samarbete med Financial Hearings nöjet att bjuda in till ett heldagsarrangemang på Operaterrassen onsdagen den 9 mars 2011.

De noterade Life Science/Health Care-bolagen presenterar sin verksamhet och därefter följer en frågestund. Syftet med dagen är att erbjuda investerare, analytiker och media, ett tidseffektivt sätt att träffa intressanta bolag. Det finns möjlighet att arrangera kortare enskilda möten med företagen under dagen.

Stockholm Corporate Finance årligen återkommande kapitalmarknadsdagar har varit mycket välbesökta och fått god uppmärksamhet i media. Våra tidigare kapitalmarknadsdagar finns att ta del av på hemsidan www.stockholmcorp.se

Vi återkommer med det fullständiga programmet inom kort men reservera redan nu den 9 mars i din almanacka. En lättare lunch kommer att serveras. Kvällen kommer avslutas med en ”Huvudtalare” som kommer att ge sin syn på branschen och med mingel.

Mer information om Stockholm Corporate Finance finner du på www.stockholmcorp.se

OSA via www.financialhearings.com alternativt via mail till hearings@financialhearings.com

Välkommen!

Peter Enström, Verkställande Direktör, tel 08-440 56 47. peter.enstrom@stockholmcorp.se