Inbjudan till Stockholm Corporate Finance Life Science/Healthcare-dag 2015

Stockholm Corporate Finance årliga Life Science/Healthcare-dag arrangeras onsdagen den   4 mars 2015 i samarbete med Financial Hearings och SwedenBio.

Följande 16 bolag, motsvarande ett sammanlagt marknadsvärde om cirka 24 Mdr, kommer att presentera sin verksamhet; Allenex, CellaVision, Ellen, Episurf, Global Health Partner, Hansa Medical, Karolinska Development, MedCap, Medivir, Moberg Pharma, Oasmia Pharmaceutical, Orexo, PledPharma, Recipharm, Vitrolife och Xvivo Perfusion.

Datum:    Onsdag den 4 mars 2015
Tid:         08.00 – 17.00
Plats:      Operaterrassen, Stockholm

Om du vill anmäla dig till kapitalmarknadsdagen så skicka email till hearings@financialhearings.com