Otto Rydbeck ny vice VD i Stockholm Corporate Finance

Otto Rydbeck har utsetts till ny vice verkställande direktör i Stockholm Corporate Finance med början den 1 oktober 2013.

Otto Rydbeck började arbeta på Stockholm Corporate Finance 2007 och varit ansvarig för projektledning av ett stort antal transaktioner såsom publika och privata kapitalanskaffningar såväl som M&A-transaktioner, publika uppköpserbjudanden och företagsvärderingar.

Otto Rydbeck, född 1979, civilingenjör från Lunds Tekniska Högskola inom Industriell Ekonomi.

Peter Enström

Peter Enström, Verkställande direktör, tel 08- 440 56 58, peter.enstrom@stockholmcorp.se

Otto Rydbeck, Vice Verkställande direktör, 08- 440 56 56, otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Om Stockholm Corporate Finance