SAVE THE DATE; Stockholm Corporate Finance Kapitalmarknadsdagar Life Science 2024

Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings för 16:e året i rad arrangera SCF Kapitalmarknadsdagar Life Science.

Datum:
Tid:
Plats:
12 och 13 mars 2024
08.00-12.00
Inderes Studio, Västra Trädgårdsgatan 19, Stockholm

Intresset var stort för Stockholm Corporate Finance Life Science-dagar 2023 som genomfördes för 15:e året i rad den 8 och 9 mars 2023 på IVA konferenscenter i Stockholm och som också kunde ses i realtid digitalt.

De bolag som presenterade sig var;

AroCell, Devyser Diagnostics, Diamyd Medical, Episurf Medical, Inhalation Sciences Sweden, Kancera, Kontigo Care, Medfield Diagnostics, Medivir, Newbury Pharmaceuticals, Orexo, Perimed, Pila Pharma, ProLight, Q-Linea, Scandidos.

Bolagens presentationer finns att ta del av på www.stockholmcorp.se

Vänligen notera den 12 och 13 mars 2024 i kalendern. Vi återkommer i god tid med detaljerad information om eventet.

Kontakt info@stockholmcorp.se

För ytterligare information kontakta:
Otto Rydbeck, VD Stockholm Corporate Finance
Tel: +46 8 440 56 40, e-post: otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se

Följ oss på LinkedIn Stockholm Corporate Finance | LinkedIn