Save the date Stockholm Corporate Finance 6e Fastighetsseminarium 2020

Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings att arrangera det sjätte årliga fastighetsseminariet via livesänd webcast.

Datum:       10 och 11 november 2020
Tid: 07.30-12.15
Plats: Digitalt via länk

Intresset för Stockholm Corporate Finance Fastighetsseminarium har varit rekordstort.
Bland deltagande bolag tidigare år finns bland andra:

Acrinova, Amasten, Atrium Ljungberg, Brinova, Catena Fastigheter, Diös Fastigheter, Fastighetspartner, Genova, Heba, Klövern, Kungsleden, Magnolia Bostad, Max Fastigheter, NP3, Oscar Properties, SBB, SSM, Stendörren, Trianon och Victoria Park.

Vi återkommer i god tid med detaljerad information om eventet.

Otto Rydbeck

Otto Rydbeck, Verkställande direktör, tel 08- 440 56 40. otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, fusioner och förvärv (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 46 M&A-rådgivare och investmentbanker i 38 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. För mer information se: www.stockholmcorp.se