Stockholm Corporate Finance 12e Life Science-seminarium 2020

Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings arrangera det 12e Life Science-seminariet på Berns i Stockholm.

Datum:   11 och 12 mars 2020
Tid:  Kl. 08.00-12.00
Plats:    Berns, Stockholm

Life Science-seminariet 2019 var fullsatt med mer än 400 personer som tog del av 16 börsnoterade bolags presentationer. De noterade bolagen hade ett sammanlagt marknadsvärde om cirka 20 miljarder kronor. Investerarintresset för Life Science-sektorn fortsätter att öka både bland institutioner, kapitalförvaltare och privata investerare.

De bolag som presenterade sig var; Arcoma, BioServo, Calliditas, Combigene, IRRAS, Medivir, MedCap, Neurovive, Oasmia, Oncopeptides, Orexo, Q-Linea, Sedana Medical, Stille, Vicore och Vibrosense Dynamics. Företagens presentationer finns att ta del av på www.stockholmcorp.se

Vill du närvara så klicka på nedanstående anmälningslänk. Vi återkommer i god tid med detaljerad information om eventet.

Kontakt info@stockholmcorp.se

För ytterligare information kontakta:
Otto Rydbeck, VD Stockholm Corporate Finance
Tel: +46 8 440 56 40, e-post: otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 42 M&A-rådgivare och investmentbanker i 43 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se