Stockholm Corporate Finance 13e Life Science-seminarium

Stockholm Corporate Finance bjuder in investerare, analytiker och finansmedia till det trettonde årliga Life Science-seminariumet i samarbete med Financial Hearings. Moderator under dagarna är Charlotte Stjerngren, partner Cord Communications.

Datum:   23 och 24 mars 2021
Tid:   07.30-12.15
Plats:   Digital, livestreaming via webb

Klicka på nedanstående länk för att anmäla dig till seminariumet.

De bolag som presenterar är:
Ascelia Pharma, Dignitana, Doxa, Episurf Medical, GPX Medical, Iconovo, Initiator Pharma, Kancera, Kontigo Care, Medfield Diagnostics, Neodynamics, Q-Linea, Orexo, QuiaPeg Pharmaceuticals, Respiratorius och Takura.

För ytterligare information kontakta:

Otto Rydbeck, VD Stockholm Corporate Finance
Tel 08 440 56 40

otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, fusioner och förvärv (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 49 M&A-rådgivare och investmentbanker i 36 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. För mer information se: www.stockholmcorp.se