Stockholm Corporate Finance 8e Kapitalmarknadsdagar Fastigheter på Berns i Stockholm

Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings och Nyhetsbyrån Direkt att arrangera de åttonde årliga kapitalmarknadsdagarna Fastigheter.

Datum: 13 - 14 september 2022
Tid: 08.00 - 12.00
Plats: Berns, Kammarsalen
Moderator:       Arvid Lindqvist, Head of Research Catella Corporate Finance

Intresset var stort för Stockholm Corporate Finance kapitalmarknadsdagar Fastigheter som avhölls för sjunde året i rad den 21 september 2021. Det totala marknadsvärdet för de 15 medverkande bolagen uppgick till cirka 175 miljarder kronor med totalt cirka 180 000 aktieägare.

De bolag som presenterade sig var;

Amasten
Aros
Besqab
Eastnine