Stockholm Corporate Finance 9:e Kapitalmarknadsdagar - Fastigheter

Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings och Nyhetsbyrån Direkt att arrangera de nionde årliga kapitalmarknadsdagarna Fastigheter. Moderator under dagarna är Arvid Lindqvist, Head of research Catella.

Datum:
Tid:
Plats:
Moderator:
18-19 september 2023
Berns, Kammarsalen
Arvid Lindqvist, Head of research Catella

Intresset var stort för Stockholm Corporate Finance kapitalmarknadsdagar - Fastigheter som genomfördes för åttonde året i rad den 13-14 september 2022. Det totala marknadsvärdet för de 15 medverkande bolagen uppgick till cirka 97 miljarder kronor med totalt cirka 330 000 aktieägare. Kapitalmarknadsdagarna genomfördes på Berns i Stockholm samt sändes i realtid på webben.

De bolag som presenterade sig var;
Acrinova, Arlandastad Group, Catena, Doxa, Fastpartner, Fortinova Fastigheter, Heba, John Mattson, KlaraBo, Logistea, Nivika, SBB, Stendörren, Titania och Trianon

Vi återkommer i god tid med detaljerad information om eventet.

Otto Rydbeck

Otto Rydbeck, Verkställande direktör, tel 08- 440 56 40.
otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Om Stockholm Corporate Finance
Stockholm Corporate Finance AB är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se