Susanna Campbell och Mattias Goldmann gästar Stockholm Corporate Finance kapitalmarknadsdag – Elfordon idag och i framtiden

Susanna Campbell är investerare, rådgivare och styrelsemedlem/ordförande med en lång bakgrund inom private equity-investeringar. Hon är idag bl a medgrundare av stiftelsen Norrskens investeringsfond med fokus på impact tech, rådgivare till och styrelseledamot i Northvolt, aktiv ängelinvesterare samt ordförande i några onoterade bolag.

Mattias Goldmann är en välkänd talare och driven moderator inom klimat och energi och VD för tankesmedjan Fores. Han har utnämnts till mäktigast i hållbarhetssverige och årets opinionsbildare samt dubbades till riddare för sitt klimatarbete av franska regeringen 2017.

Stockholm Corporate Finance bjuder in till kapitalmarknadsdag, Elfordon idag och i framtiden, i samarbete med Financial Hearings. Kapitalmarknadsdagen är för investerare, aktieägare, analytiker och journalister.

Datum; 26 april 2019
Tid; 07.30 – 12.00
Plats; Hello GT 30, Grev Turegatan 30, sal; Bond
Moderator       Johan Widmark, ekonomijournalist

Bolag som är klara; Alelion Energy Systems, Cell Impact, Impact Coatings och Northvolt.
Vi återkommer med detaljerad information om eventet under vecka 16.

Vill du närvara så klicka på nedanstående anmälningslänk;

Otto Rydbeck, VD Stockholm Corporate Finance, tel 08 440 56 40 otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 43 M&A-rådgivare och investmentbanker i 44 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se