Sven Olof Johansson, Biljana Pehrsson och Lennart Sten gästar Stockholm Corporate Finance 10:e Kapitalmarknadsdagar - Fastigheter 2024

Sven Olof Johansson, Biljana Pehrsson och Lennart Sten kommer att delta i en paneldebatt ledd av moderatorn Arvid Lindqvist.

Sven Olof Johansson är verkställande direktör och styrelseledamot i Fastpartner.  Övriga uppdrag inkluderar bl.a. Compactor Fastigheter AB, styrelseledamot i SBB i Norden AB, Autoropa AB och STC Interfinans AB.

Biljana Pehrsson är VD för Jernhusen. Hon kommer senast från rollen som vd för bostadsutvecklaren Nordr Sverige och har tidigare varit vd för Castellum, Kungsleden och Centrumutveckling. Bakom sig har hon uppdrag som styrelseledamot i Einar Mattsson, East Capital Baltic Property Fund och det statligt ägda fastighetsbolaget Vasallen. Nuvarande styrelseuppdrag är Swedbank och Kungliga Dramatiska Teatern.

Lennart Sten är styrelseordförande i KlaraBo. Han har tidigare varit VD och styrelseledamot LSTH Svenska Handelsfastigheter och President GE Capital Real Estate (Europe). Lennart är styrelseordförande i CLS Holdings plc och Fastighetsbolaget Trappan AB och nominerad till styrelseordförande i SBB i Norden AB. Övriga uppdrag inkluderar styrelseledamot i Interogo Holding AG, Easy Depot AB och Elivågor AB.

Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings arrangera de tionde årliga kapitalmarknadsdagarna - Fastigheter.

Datum: 11 - 12 september 2024

Tid: 07.50 – 12:45

Plats: Berns, Kammarsalen

Moderator: Arvid Lindqvist, Aktiefondförvaltare Catella

Använd nedanstående länk för att anmäla dig.

Stockholm Corporate Finance 10:e Kapitalmarknadsdagar - Fastigheter (lyyti.fi)

Otto Rydbeck

Otto Rydbeck, Verkställande direktör, tel 08- 440 56 40. otto.rydbeck@stockholmcorp.se

Om Stockholm Corporate Finance