Sven-Olof Johansson, Rutger Arnhult, Leif Andersson under ledning av Dag Klerfelt på Fastighetsdagen

Stockholm Corporate Finance arrangerar Fastighetsdagen i samarbete med Financialhearings. Dagen avslutas med att Dag Klerfelt tar upp frågan om ”ständig överavkastning eller ?” till debatt med fastighetsinvesterarna Sven-Olof Johansson, Rutger Arnhult och Leif Andersson.  Startar kl 17.00

Sven Olof Johansson
Fastighets- och aktieprofil sedan 70-talet. VD och huvudägare i FastPartner AB (publ), övriga uppdrag Compactor Fastigheter AB, styrelseledamot i NCC AB (publ) m fl.

Rutger Arnhult
VD och styrelseledamot i Klövern AB (publ), styrelseledamot i Corem Property Group AB (publ), M2 Asset Management, Tribona AB (publ), Vytal Diagnostics AB m fl.

Leif Andersson
Grundare av fonden AREIM samt bland initiativtagarna till INREV, European Association for Investors in Non-listed Real Estate Vehicles och Föreningen Fastighetsekonomerna.

Dag Klerfelt
Verksam inom fastigheter och finans sedan 80-talet med spridning från KTH, Skandia, D.Carnegie, & Co, Finansdept, Evidentia, investeringsverksamhet, friststående rådgivare.

Datum: Onsdagen den 2 september 2015
Debatten börjar kl 17.00 (Fastighetsdagen 08.00 – 18.00)
Plats: Operaterrassen, Stockholm
Moderator: Dag Klerfelt