VD-intervjuer på Stockholm Corporate Finance 8e kapitalmarknadsdag Fastigheter

Intresset var stort för Stockholm Corporate Finance kapitalmarknadsdag Fastigheter som genomfördes för åttonde året i rad den 13-14 september 2022. Det totala marknadsvärdet för de 15 medverkande bolagen uppgick till cirka 97 miljarder kronor med totalt cirka 330 000 aktieägare. Kapitalmarknadsdagen genomfördes på Berns i Stockholm samt sändes i realtid på webben. Moderator under dagen var Arvid Lindqvist, Head of Research Catella.

I anslutning till bolagspresentationerna genomfördes även en kortare VD-intervju med varje bolag. Intervjuerna genomfördes av Infront Direkt Studios som är en fristående del av Nyhetsbyrån Direkt.

De bolag som intervjuades var;

Acrinova, Arlandastad Group, Catena, Doxa, Fastpartner, Fortinova Fastigheter, Heba, John Mattson, KlaraBo, Logistea, Nivika, SBB, Stendörren, Titania och Trianon

Genom att klicka på nedanstående länk kan ni ta del av VD-intervjuerna;
Stockholm Corporate Finance Fastighetsdagar på Berns, September 2022 - YouTube

Otto Rydbeck, Verkställande direktör,

tel 08-440 56 40

otto.rydbeck@stockholmcorp.se