Förändringar i styrelsen

Peter Strannegård och Toni Kekkinen ersätter Per Langer och Hanna Masala som ordinarie ledamöter.

Igår höll Stockholm Exergi Holding AB (publ), som ägs till lika delar av Stockholms stad och Fortum, en extra bolagsstämma då de ordinarie styrelseledamöterna Per Langer och Hanna Masala har meddelat sin avgång. Stämman beslutade att de ersätts av Peter Strannegård och Toni Kekkinen från och med 15 september 2020 fram till dess att 2021 års ordinarie årsstämma hålls. Samtliga berörda ledamöter är nominerade av Fortum.

Jonas Collet, ansvarig för finansiell kommunikation på Stockholm Exergi, jonas.collet@stockholmexergi.se eller 076-131 11 85.
Pressfoton hittar du på www.stockholmexergi.se/pressfoton