Stockholm Fondkommission expanderar

Report this content

Stockholm Fondkommission expanderar Stockholm Fondkommission har valt att gå emot den allmänna trenden och expanderar sin verksamhet. Med anledning av detta har Stockholm Fondkommission anställt Per Dahlström som Affärschef. Som Affärschef kommer Per Dahlström att vara ansvarig för utvecklingen av aktiemäkleriet beträffande nyrekryteringar, kundrelationer och produkterbjudande. Per Dahlström har tidigare varit verksam bl.a. som finansiell rådgivare hos Paine Webber i USA och som VD på Börsinsikt Fondkommission. För mer information kontakta Jörgen Öhrn, VD Stockholm Fondkommission, 08-412 92 00 Stockholm Fondkommission är en finansiell partner med fokus på värdepappershandel och corporate finance. Vi finns i hjärtat av Stockholm och har lång erfarenhet av värdepappershandel med fortsatt höga ambitioner att erbjuda våra kunder god avkastning. Stockholm Fondkommission finns även representerade i Gävle och Jönköping. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/07/20030407BIT00670/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/07/20030407BIT00670/wkr0002.pdf