Uppstickaren Stockholm Fondkommission AB öppnar nytt kontor på Stureplan 15

Report this content

Uppstickaren Stockholm Fondkommission AB öppnar nytt kontor på Stureplan 15 Den oberoende och fristående fondkommissionärsfirman Stockholm Fondkommission AB expanderar sin verksamhet och flyttar in på "klassisk" fondkommissionärsmark mitt i gyllene triangeln. Torsdag den 22 april är det officiell invigning med särskilt inbjudna gäster. Företagets verksamhet bygger på värdepappershandel och corporate finance riktat mot privatpersoner, mindre företag och institutioner. Vi är aktiva partner till våra kunder vilket innebär att alla kunder hos Stockholm Fondkommission åtnjuter bevakning av sin värdespappersportfölj. Detta innebär konkret att kunden kontaktas inte bara när det är dags att köpa utan även när det är dags att sälja! Företagets huvudägare Jörgen Öhrn (VD), Bo Lindén och Magnus Rosén arbetar alla i företaget och dessa kompletteras i styrelsearbetet med tillika delägarna ordföranden Tom Berggren, VD i Svenska Riskkapitalföreningen och Sverker Littorin, Marknadsdirektör i börsnoterade BTS Group AB samt Ola Lauritzson, VD i Tooli AB. Företaget finns på tre platser, utöver Stockholm även i Gävle och Jönköping. - Jag ser goda möjligheter att växa även på andra ställen i Sverige nu när aktiemarknaden har börjat bli intressant igen. Och jag tror att det finns plats för ett mindre och helt fristående företag som Stockholm Fondkommission AB. Även om alltmer av affärerna sker via Internet vill många komplettera sin handelsaktivitet med råd och stöd av en liten firma som ger "det där lilla extra" för kunden, säger Jörgen Öhrn, VD i en kommentar. - Tidpunkt: Torsdagen den 22 april kl 17.00-22.00 Plats: Stureplan 15, Stockholm Välkommen! För ytterligare information vänligen kontakta Jörgen Öhrn, VD 08-412 9200, 0705-670 352 Stockholm Fondkommission Stureplan 15 Box 7335 103 90 Stockholm 08-412 92 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/21/20040421BIT00800/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/21/20040421BIT00800/wkr0002.pdf