Inbjudan till pressträff om händelsen utanför Tele2 Arena

Stockholm Globe Arenas, Stockholms Stad, Djurgården och Hammarby kallar till gemensam pressträff idag klockan 14.00 i Annexet, Globentorget Entré 3.

Med anledning av gårdagens händelser kallar Stockholm Globe Arenas, Stockholms Stad, Djurgården och Hammarby till pressträff idag klockan 14.00 för att uttrycka samsyn kring det inträffade och komma med ett gemensamt uttalande. Deltar gör Ninna Engberg, VD Stockholm Globe Arenas, Madeleine Sjöstedt, Kultur- och Fastighetsborgarråd i Stockholm, Lars-Erik Sjöberg, tf. Ordförande Djurgården Fotboll och Kent Hertzell, Ordförande Hammarby Fotboll.

Närvarande finns också Stockholm Globe Arenas säkerhetschef Michael Englund

Efter ett gemensamt uttalande finns möjlighet att ställa frågor.

Kontaktperson: Johan Seidefors, Kommunikationschef Stockholm Globe Arenas. Johan.seidefors@globearenas.se & 070 791 22 000