Följ Stockholm Pride i appen Werz

Inför Stockholm Pride 2019 har WERZ gjort ett initiativ där alla aktiviteter under veckan samlas i en kartvy i deras mobilapp. Syftet är att förenkla planering kring Stockholm Pride-veckan och allt som händer under festivalen i form av konst, kultur, musik, föreläsningar och kvällshäng. Detta är början på att WERZ stöttar communityt genom olika samarbeten året om.

För att få tillgång till WERZ behövs en anmälan via hemsidan http://www.werzxpride.com/. De som anmält sig får instruktioner skickade till sig via email. I samband med årets upplaga av Stockholm Pride kommer 1000 besökare att få tillgång till appen.

Årets tema “VI BEHÖVS” syftar på att vi alla inom communityt behövs, för att bryta normer, för solidaritet med andra länder och för att stå upp för allas lika rätt att vara och älska vem de vill. Tillsammans med utvalda partners har WERZ valt att bidra till temat genom ett digitalt “VI BEHÖVS”-kort. Gäster med kortet får 20% rabatt hos utvalda partners under festivalveckan. Partners är för tillfället Tjoget, Paradiso, YUC LatAsian, YUC Mexican och Gula Villan Tanto.

Samma anmälan (dvs. http://www.werzxpride.com/) gäller för att få tillgång till “VI BEHÖVS”-kortet.

Vill du också vara partner för det digitala kortet eller har frågor? Hör av dig till ok@werz.at.