Stockholms Hamnar välkomnar till invigning av den ombyggda passagerarterminalen i Nynäshamns Hamn

Pressinbjudan: Tisdagen den 21 juni klockan 11.00 inviger Stockholms Hamnars styrelseordförande Helena Bonnier den ombyggda passagerarterminalen i Nynäshamns Hamn. Välkommen!

Nynäshamnsterminalen har byggts om för en bättre och smidigare bagagehantering för färjeresenärerna på väg till och från Gotland. Nu är den efterlängtade ombyggnaden klar och bagagebandet kan äntligen börja rulla. Stockholms Hamnars styrelseordförande Helena Bonnier tillsammans med Stockholms Hamnars VD Johan Castwall och Nynäshamns hamnchef Peter Ängsås inviger de nya bagagelösningarna och bjuder på en invigningsskål med tilltugg.

Datum och tid: Tisdagen den 21 juni 2011 klockan 11.00-12.00

Plats: Nynäshamns Hamn, passagerarterminalen, Nynäsvägen 3, Nynäshamn

Välkommen!

Föranmälan, senast 20 juni 2011:
Ann Sofie Bäck, PR-ansvarig Stockholms Hamnar, 070-770 27 08, annsofie.back@stockholmshamnar.se

Stockholms Hamnar är Östersjöns största mötesplats, med hamnar i Kapellskär, Stockholm och Nynäshamn. En godshamn planeras i Nynäshamn på Norvikudden. Koncernen har cirka 150 anställda och omsatte 633 mkr under 2010. Verksamheten omfattar service till sjöfarten samt uthyrning av kajplatser, mark och lokaler. Läs mer på www.stockholmshamnar.se