Hösten på Stockholms Improvisationsteater

Report this content

Vi forsätter spela Improviserad Strindberg, har ett spännande gästspel från Zimbabwe och ger två föreställningar av PowerpointRoulette.

Improviserad Strindberg

Sista föreställningarna innan vi åker till Graz. I denna föreställning driver vi kärleksfullt med Strindberg, hans verk och sätt att berätta . Utan att skryta kan vi lova dig en upplevelse som kommer att förändra din bild av improviserad teater. När? 12/10, 19/10 och 26/10 kl 19.00 Var? Sigtunagatan 12 Biljetter? Pris från 120 – 220 kronor
Strindberg utan gränser
Den 23 – 28 oktober bjuder Stockholms Improvisationsteater och Integrationsteatern in till ”Strindberg utan gränser” på Stockholms Improvisationsteater. Vi gästas av gruppen Arts Investment Trust från Zimbabwe som ger sin tolkning av Strindbergs ”Kamraterna” När? 23 - 28 oktober Var? Sigtunagatan 12 Biljetter? Pris från 120 – 220 kronor
Powerpoint Roulette
Ständigt aktuella Powerpoint –välkänt, välanvänt, hatat och älskat.
Skicka in din bild till info@impro.a.se Är du redo för Sveriges mest slumpartade dragning? När? 18/10 & 15/11 Var? Sigtunagatan 12 Biljetter? Pris 150 kronor
Företagslunch 15/11
Den 15/11 mellan 12.00 – 13.30 bjuder vi dig på en spännande och inspirerande lunch. Kombinationen av nytta och nöje når en ny peak på Sigtunagatan 12. Kom själv och ta gärna med en kollega.
För din mage och gom: matig macka, dryck, kaffe och kaka
För ditt hjärta och din hjärna: Smakprov på teaterns verksamhet för företag, organisationer och myndigheter.
För att stilla din nyfikenhet: Vi svara på frågor och bollar gärna idéer utifrån teaterns 20 åriga erfarenhet av utbildning och underhållning.

När? 15/11 12.00-13.30 Var? Sigtunagatan 12 Hur? Anmäl dig senast 12/11 på info@impro.a.se För dig som inte kan komma, hör av dig till oss så kan vi komma till dig på ett förutsättningslöst möte.

Kurser
Missade du kursstarten? Kanske kan någon av dessa kurser vara något för dig?

Impro som livsstil-breddning 17-18 nov. 2500 kr Intro till Impro, 10-11 nov 1600 kr Fördjupande kurs i skådespeleri 1-2 dec 2100 kr
Nästa kursomgång släpps i november och börjar efter jul.

Sigtunagatan 12, T-bana St Eriksplan, Odenplan, tfn 08-30 62 42, e-post info@impro.a.se

Stockholms Improvisationsteater har funnits sedan 1989. Det betyder att vi var först och att vi är störst. Vi spelar föreställningar, bedriver teaterkurser för allmänheten och samarbetar med näringsliv och organisationer under rubriken Teater för jobbet.

Stockholms Improvisationsteater underhåller, utbildar och utvecklar dig.

Bästa teatern i stan - grymt bra och roliga improföreställningar!
Per Perstrand
Vi har jobbat med Stockholms improvisationsteater vid ett flertal tillfällen. Syftet har varit att stärka vår organisation och att bygga broar mellan avdelningar och individer. Allt för att öka vår förmåga att nå våra gemensamma mål. Vid varje tillfälle har våra förväntningar överträffats vilket tydligt har märkts i det dagliga arbetet. Är vi en nöjd kund? Nej, vi är mer än nöjda!
Erik Garsten