Pia Clark ny medlem i digitalbyrån Stormfors styrelse

Report this content

Stormfors förstärker styrelsen med Radisson- och Vasakronan-profilen Pia Clark för att fortsätta den snabba tillväxten.

Pia Clark har en gedigen bakgrund av vd­ och ledningsuppdrag från bland andra Vasakronan, K2 Search och Radisson. Idag är hon partner och konsult på Horton International där hon arbetar med chefsrekrytering. Hon sitter även i Royal Park Hotels och Greatifys styrelser.

− Stormfors har haft en fantastisk resa, förra året var tillväxten 43 procent. Min främsta uppgift blir att utveckla företaget och att hjälpa Stormfors att växa för att skapa än bättre resultat för Stormfors kunder, säger Pia Clark.

− Pia har varit vår affärsmentor och en viktig resurs och rådgivare för oss under utvecklingen av Stormfors. Pias kompetens och erfarenhet kompletterar oss perfekt och vi ser alla fram emot att fortsätta arbetet med att utveckla Stormfors position som Nordens främsta digitalbyrå inom B2B, säger Stormfors vd och medgrundare, Petter Plöjel.

För mer information, vänligen kontakta:
Pia Clark
clark@horton.se

Petter Plöjel, medgrundare och partner, Stormfors
petter@stormfors.se

Om Stormfors

Stormfors är en Stockholmsbaserad digitalbyrå i stark tillväxtfas och har idag 12 anställda. Stormfors fokuserar på att med webben som nav utveckla webbplatser och strategiska kommunikationslösningar som hjälper snabbväxande B2B-företag att skapa nya affärsmöjligheter.

Taggar: