Storsala publicerar årsredovisning för 2023

Storsala AB:s (publ) årsredovisning och koncernredovisning för räkenskapsåret 2023 har idag publicerats. Årsredovisningen finns publicerad i sin helhet på Storsalas hemsida.

– Trots en värld av utmaningar har Storsala inte bara upprätthållit sin tillväxt utan också stärkt sin position på marknaden genom kloka förvärv och en oöverträffad förmåga att generera värde. Vi står nu starkt rustade att fortsätta vår expansion och öka våra investeringars värde, säkra i vetskapen om att vår strategi leder oss mot en ännu ljusare framtid, säger Orlando Villacrez, VD och grundare, Storsala.

Eva-Lotta Stridh, Ekonomidirektör
eva-lotta.stridh@storsala.se

Om Storsala
Storsala förvärvar, förvaltar och utvecklar hållbara fastigheter av hög kvalitet i attraktiva lägen i Stockholmsregionen och i Sveriges tillväxtorter. Med en tydlig vision och med ett starkt personligt engagemang vill Storsala genom våra fastigheter möjliggöra för fler människor att uppfylla sina visioner och drömmar. Genom att vi äger processen, från förvärv av mark till projektering och produktion, står vi på en stadig grund och skapar ett långsiktigt värde för våra kunder, ägare och samarbetspartner.

Storsala grundades 2016 och har idag en total portfölj med samlat värde om 1,7 miljarder kronor. Mer information finns på: https://storsala.se

Citat

Trots en värld av utmaningar har Storsala inte bara upprätthållit sin tillväxt utan också stärkt sin position på marknaden genom kloka förvärv och en oöverträffad förmåga att generera värde. Vi står nu starkt rustade att fortsätta vår expansion och öka våra investeringars värde, säkra i vetskapen om att vår strategi leder oss mot en ännu ljusare framtid.
Orlando Villacrez, VD och grundare, Storsala