Storytel AB bjuder in till presentation av tredje kvartalet 2020

Den 10 november 2020 klockan 08.00 CET publicerar Storytel AB sin rapport för tredje kvartalet 2020. Samma dag kl 10.30 CET håller Storytel en presentation av rapporten som går att följa via telefonkonferens eller audiocast. Storytel välkomnar investerare, analytiker och media till presentationen, som kommer ske på engelska och följas av en frågestund med företagets VD och grundare Jonas Tellander, Chief Commercial Officer Ingrid Bojner och Interim Chief Financial Officer Jörgen Gullbrandson.
Kvartalsrapporten kommer att finnas tillgänglig den 10 november kl 08.00 CET här.

För deltagande vid presentationstillfället:
Önskar du delta via telekonferens klickar du på länken nedan för inringningsdetaljer:

Presentationen kan också följas live på https://tv.streamfabriken.com/storytel-q3-2020.
Efter presentationen kommer en inspelad version finnas tillgänglig här

FNCA Sweden AB är bolagets certified adviser. FNCA kan nås på info@fnca.se samt 08-528 00 399.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jörgen Gullbrandson, Interim CFO: +46 73 378 01 75
Dan Panas, Head of Communications: +46 70 186 52 90

Storytel är en av världens största abonnerade streamingtjänster för ljudböcker och e-böcker, och erbjuder lyssning och läsning av mer än 500 000 titlar i tjänsten globalt. Vår vision är att göra världen till en mer empatisk och kreativ plats, genom fantastiska berättelser som kan delas och uppskattas av vem som helst, var som helst och när som helst. Storytels streamingverksamhet verkar under varumärkena Storytel och Mofibo. Storytels förlagsverksamhet består av ljudboksförlaget StorySide, samt välkända nordiska förlag som Norstedts Förlagsgrupp, People´s Press och Gummerus. Storytel finns idag på över 20 marknader och har sitt huvudkontor i Stockholm.