Storytel bjuder in till presentation av tredje kvartalet 2023

Den 31 oktober 2023, kl 08.00 CEST, publicerar Storytel AB sin rapport för det tredje kvartalet 2023. Samma dag kl 09.30 håller Storytel en presentation av rapporten som går att följa via audiocast med telekonferens. Storytel välkomnar investerare, analytiker och media till presentationen, som görs på engelska och efterföljs av en frågestund med Storytels CEO Johannes Larcher och CFO Peter Messner.

Presentationen kan följas live via följande länk:

Om du önskar delta via telefonkonferens registrerar du dig via länken nedan:

Efter registreringen får du ett telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor i mån av tid.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mattias Frithiof, Head of Investor Relations, Storytel Group

Email: mattias.frithiof@storytel.com

Malin Lindborn, Head of Communications, Storytel Group
Email: malin.lindborn@storytel.com

FNCA Sweden AB är bolagets certified adviser.

Storytel är en av världens största streamingtjänster för ljudböcker och e-böcker och har fler än en miljon titlar i tjänsten globalt. Vår vision är att göra världen till en mer empatisk och kreativ plats, genom fantastiska berättelser som kan delas och uppskattas av vem som helst, var som helst och när som helst.

Streamingverksamheten inom Storytel Group sker under varumärkena Storytel, Mofibo och Audiobooks.com. Förlagsverksamheten sköts av Storytel Books, samt av ljudboksförlaget StorySide. Storytel Group finns på över 25 marknader. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Sverige.