Nindev underlättar för Nordstans besökare

Report this content

Nordstan och Nindev har tagit fram en ny mobil hemsida för att samla aktuell trafikinformation på ett ställe. Projektet går under namnet ”Nordstan Trafikinfo” och är ett samarbete mellan SJ, Trafikverket, Västtrafik och Trafikkontoret Göteborg.

Nordstan Trafikinfo tar sitt avstamp i besökarnas behov. Oavsett om du reser med pendeltåg, buss, bil eller till fots, såväl inom Sverige som från övriga Europa, så har den mobila hemsidan all information du behöver för att kunna planera din resa till Nordstan.

“Nordstan Trafikinfo är ett projekt som tydligt fokuserar på användarnytta. Nordstan är sedan tidigare väldigt duktiga på att förse sina besökare med information genom mobila enheter och den här lösningen är ytterligare ett bevis på att de ligger i framkant bland affärscentrum i Sverige” säger Björn Flintberg, VD på Nindev.

Nindev har ett långtgående samarbete med Nordstan och är sedan tidigare leverantör av Nordstans mobila hemsida.

”Vi strävar ständigt efter att erbjuda våra besökare bästa möjliga information och som så många andra har vi noterat att våra besökare i allt större utsträckning surfar från mobila enheter. Valet av Nindev som leverantör känns självklart då de har den tekniska kompetensen samtidigt som de är lyhörda inför uppgiften och de problem som vi vill lösa för våra kunder” säger Klas-Göran Johansson, Driftchef på Nordstan.

Den mobila hemsidan är anpassad för såväl telefoner som läsplattor. Ni hittar den på m.nordstan.se/trafikinformation.