Streamify har lanserat appen Streamify Broadcaster 2

Streamify broadcaster har använts för att genomföra över 15 000 kommersiella livesändningar och nu lanserar Streamify version 2 som innebär att även kunder som använder Android kan använda Streamifys app. Förutom kosmetiska förändringar finns även ett antal nya funktioner, exempelvis möjligt att välja att sända i landskap- eller porträttläge, en funktion som starkt efterfrågas från våra e-handelskunder inom live video shopping.

Kortfattat gör det här att ännu fler kan livesända, på ett enklare sätt och med funktioner som ger tittarna en bra liveupplevelse säger Johan klitkou vd på Streamify. Vår ambition är att bli den världsledande plattformen för små och medelstora bolag som väntas växa explosionsartat de närmsta åren. Android används av över 70 % av marknaden så denna lansering är ett led i vårt viktiga arbete med att förenkla för alla dessa företag med målet att de snabbt och enkelt ska kunna komma igång med live video shopping, oavsett storlek och teknisk kunskap.

Appen på Appstore (Apple)
Appen på Google Play (Android)