• Streamify/

Streamify ingår avtal med Jakt är Jakt Scandinavia AB som driver skandinaviens största jaktkanal på YouTube.

Streamify har ingått avtal med Jakt är Jakt Scandinavia AB som är Skandinaviens största jaktkanal på YouTube med över 60 000 abonnenter.

Jakt är Jakt har lanserat en medlemsklubb på sin hemsida www.jaktarjakt.se där medlemmar kan del av ett ständigt växande bibliotek av svenskt jaktinnehåll, flera nya kurser varje månad samt 8 st inplanerade interaktiva liveströmmar med Jakt är Jakts profiler. Tisdagen den 23 mars 17:30 så sänds årets första liveström, med ämnet drevjakt i fokus.
Avtalet löper under 12 månader och baseras på månatliga rörliga intäkter. Intäkterna beror på användning och Streamify kan idag inte bedöma avtalets totala värde.

Streamify grundades 2017 med avsikt att skapa framtidens smartaste livesstreamslösningar. 2019 lanserades den internationellt skalbara plattformen Streamify – en unik digital plattform som kombinerar livestreaming med e-commerce. Streamify ger individuella användare och etablerade aktörer möjlighet att skapa egna livestreams och därmed intäktsmöjligheter, samtidigt som tittare kan interagera med livesändningarna genom chattar, sponsring och för sändningen relevant e-commerce.

Om Jakt Är Jakt Scandinavia AB
Nordens största och bästa jaktkanal.
I Jakt är Jakt får vi följa flera jägare på jakter i alla möjliga miljöer och på alla möjliga villebråd. Från springbuck i Namibia till vildsvin i Småland. Vidare till fasaner, änder, älg, rådjur samt dovhjort.Teamet besöker även jägare och jaktlag ute i landet, där vi får följa många olika sorters jägare i spännande miljöer.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Lion Martinez, Marknad & Community

E-post: lion@jaktarjakt.se