Streamify tecknar avtal med Axkid

Streamify har idag tecknat ett avtal med företaget Axkid. Avtalet har en löptid om 13 månader varav första månaden är en prövoperiod. Avtalet kommer inte att ha betydande effekter på innevarande årsresultat. Avtalet omfattar verksamhet i SE, UK, DE, FRA och GLOBAL med syfte att hjälpa Axkid lansera och utveckla sitt erbjudande inom live video shopping.

Axkids expertis är bakåtvända bilbarnstolar och deras senaste innovation Axkid ONE har vunnit flertalet utmärkelser så som Årets Babyprodukt 2020 och har blivit utsedda till Bäst-i-test 2021.

-    Vi är fantastiskt glada över att Axkid har valt att prova Streamify som sin leverantör av liveshopping. Axkid har en stark position inom sitt segment och deras inträde inom liveshopping vittnar om att vår tjänst är ett relevant erbjudande för en bred marknad. Vi utökar antalet segment vi blir verksamma inom ytterligare och känner stort förtroende för Axkids förmåga att skapa en värdefull upplevelse för sina kunder genom samarbetet, säger Johan Klitkou, vd och grundare av Streamify.