Streamify tecknar avtal med Flowlife

Streamify har ingått avtal med tränings- och återhämtningsbolaget Flowlife. Streamify kommer att tillhandahålla tjänster inom live video shopping till bolaget. Avtalet har en löptid om ett år.

Flowlife agerar leverantör inom träning och återhämtning åt bland annat Sveriges Olympiska Kommitté. Flowlifes verksamhet och produktutbud inom recovery-tech förädlas av deras formidabla rådgivning och det är en dimension av e-handel som har enorm potential, vad gäller live video shopping. Vi har numera flertalet kunder inom segmentet och jag tror vi kommer se en fortsatt tillväxt av expertrådgivning som ett format för live video shopping, säger Johan Klitkou, vd Streamify.

Hela vår verksamhet bärs upp av vår expertis och förmåga att skräddarsy lösningar till våra kunder. Den möjligheten får man inte lika mycket utrymme för i alla digitala kanaler och därför passar live video shopping in perfekt i vår mix. Med hjälp av Streamifys tekniska lösning kommer vi kunna ge kunder samma personliga service, rådgivning och upplevelse som de kan åtnjuta i butiksupplevelse, säger Alexander Hosby, marknadschef på Flowlife.