Ny divisionsdirektör för InterMail Kommunikation

Report this content

Idag tillträder Ray Andersson som ny divisionsdirektör för InterMail Kommunikation, vilket innebär ledarskap för svenska StroedeRalton AB och danska Lettershop Mailservice. Två bolag som är inne i en spännande fas, med ökad efterfrågan på lösningar för intelligent kundkommunikation.

Ray Andersson kommer närmast från Bonnier Magazine Data, där han arbetat som VD. Hans kunskap och erfarenheter av ett stort mediebolag med stora automatiska kundlösningar kompletterar InterMails verksamhet på ett mycket bra sätt. Ray Andersson har även erfarenhet från stora verksamheter som Logica, unisys och Framfab. - Ray Andersson har de egenskaper vi har letat efter för att utveckla Kommunikationsdivisionen vidare. Han har en stor förståelse för vår marknad och dynamiken kring våra produkter och tjänster, förklarar Flemming Breinholt, CEO InterMail. Sedan den 1 januari 2009 samlar InterMail A/S sin totala verksamhet inom två segment: Kuvert och Kommunikation. InterMail Kommunikation består av StroedeRalton AB och Lettershop Mailservice A/S. Området Kommunikation är inne i en spännande fas, med ökad efterfrågan på lösningar som underlättar för tätare och mer intelligent kundkommunikation, vilket i sig är en förutsättning för företagens lojalitetsarbete och framgång. Med samarbetet mellan det danska Lettershop Mailservice och svenska StroedeRalton skapas möjligheter för kunderna att verka på hela den nordiska marknaden.

Taggar: