Vattenfall löser studenternas batteriproblem

Elföretaget Vattenfall och Studentkortet har lösningen på det ständiga problemet med urladdad mobiltelefon i tid och otid.

Rabattkortsföretaget Studentkortet och Vattenfall lanserar nu ett erbjudande där studenter som har Studentkortet får en högkvalitativ powerbank från Toppoint som extra premie. Värdet på premien är 500 kronor.

Alla studenter som tecknar ett 1-årigt elavtal med förnyelsebar solkraft hos Vattenfall får powerbanken från Toppoint.

”Studentkortet och Vattenfall löser både vardagsproblemet med urladdade batterier och ett bra elavtal med förnyelsebar energikälla”, säger Anneli Kansbod, VD på Studentkortet.

Vattenfall ägs av svenska staten och är en av Europas största producenter av el.