Albin Myers klar för Summerburst

Idag presenterar den elektroniska dansfestivalen Summerburst 2013 ännu en akt till line upen i Stockholm och Göteborg i form av Albin Myers.

Summerburst och Stureplansgruppen Live kan idag avslöja att Albin Myers kommer uppträda på Summerburst 2013 i såväl Stockholm som i Göteborg.

Albin Myers började göra musik redan i tidiga tonåren, men det stora genombrottet kom först 2009 när han gjorde en remix på Foo Fighters låt ”Times Like These”. Sedan dess har han turnérat runt i världen och hunnit samarbeta med flera stora namn så som David Guetta, Avicii, Erick Morillo och Tiësto. Med sin energifyllda DJ-stil, sitt punkiga uttryck och låtar som ”Hells Bells”, ”The Beast” och ”Bumbaclot” har Albin Myers erövrat de stora housescenerna i världen.

Albin Myers kommer att spela i både Stockholm och Göteborg. Sedan tidigare är redan Axwell, Steve Aoki, Otto Knows, David Guetta och Hardwell klara akter till Göteborg. Summerburst gör ett tvådagarsstopp i Göteborg den 7 och 8 juni 2013.

Summerburst går även av stapeln på den klassiska utomhusarenan Stockholm Stadion den 14 och 15 juni. Klara akter till Stockholmsfesten är Sebastian Ingrosso, Steve Aoki, Otto Knows, Hardwell och Steve Angelo.

Biljetter till Summerburst Stockholm och Göteborg säljs via Tickster.se

Anders Boström, Stureplansgruppen Live: press@spglive.se

Följ oss på FB för senaste uppdateringarna: www.facebook.com/summerburst

Stureplansgruppen Live grundades under hösten 2010 och är en del av upplevelsekoncernen Stureplansgruppen AB. Stureplansgruppen Live bokar och arrangerar evenemang på Sveriges största arenor, såsom Ericsson Globe, Annexet, Friends Arena och Stockholm Stadion. Swedish House Mafia, David Guetta, Avicii och Tiësto är några av de artistevenemang som Stureplansgruppen Live har arrangerat. Företaget ligger även bakom succéfestivalen Summerburst som år 2013 går av stapeln för tredje året i rad.