Comviq blir presentatör för Summerburst 2013

Idag avslöjar Stureplansgruppen Live att Comviq går in som presentatör av den elektroniska musikfestivalen Summerburst.

Dagen till ära, Alla Hjärtans Dag, erhöll Summerburst ett ”kärleksbrev” från Comviq. Summerburst-teamet rodnar lite av alla fina ord och välkomnar Comviq som presentatör av vår festival.

Summerburst och Comviq älskar båda underhållning och nöjen – och när tekniken är där för att förhöja, sprida och göra underhållningen ännu mer tillgänglig – för alla.

”Summerbursts målgrupp är unga och socialt aktiva festivalbesökare som har en stor digital närvaro i sociala medier. Därför var det oerhört viktigt för oss att hitta en presentatör som är bra på kommunikation och som kan bistå våra besökare med en tekniskt bra plattform för att kunna kommunicera i den digitala världen. Nu har vi Comviq med oss och vi kommer tillsammans kunna göra Summerburst ännu bättre.” säger Anders Boström, festivalgeneral på Stureplansgruppen Live.

Samtidigt berättar Stureplansgruppen Live om ett nytt paket för Stockholmsbesökaren – för att göra upplevelsen av Summerburst så exklusiv och fulländad som möjligt. Paketet ger gästerna tillgång till en av förfesterna på antingen Berns eller Gården. Här serveras en middagsbuffé (fredagen) eller en brunch (lördagen) med tillhörande drinkpaket. Sällskapet transporteras sedan med buss till Stockholms Stadion. Efter Summerburst erhålls entré till efterfesten som hålls på Berns. Alla detaljer kring dessa paket finns att läsa om på summerburst.se.

Summerburst gör ett tvådagarsstopp i Göteborg den 7 och 8 juni för att helgen efter, den 14 och 15 juni, inta Stockholms Stadion. Klara artister för Göteborg är Axwell, David Guetta, Steve Aoki, Otto Knows, Hardwell och Albin Myers. I Stockholm spelar Steve Angello, Steve Aoki, Sebastian Ingrosso, Hardwell, Otto Knows och Albin Myers. Fler artister presenteras inom kort.

Biljetter till Summerburst Stockholm och Göteborg säljs via Tickster.se.

Stureplansgruppen Live: press@spglive.se

Följ oss på FB för senaste uppdateringarna: www.facebook.com/summerburst

Stureplansgruppen Live grundades under hösten 2010 och är en del av upplevelsekoncernen Stureplansgruppen AB. Stureplansgruppen Live bokar och arrangerar evenemang på Sveriges största arenor, såsom Ericsson Globe, Annexet, Friends Arena och Stockholm Stadion. Swedish House Mafia, David Guetta, Avicii och Tiësto är några av de artistevenemang som Stureplansgruppen Live har arrangerat. Företaget ligger även bakom succéfestivalen Summerburst som år 2013 går av stapeln för tredje året i rad.