Dimitri Vegas & Like Mike till Summerburst i Stockholm

Dimitri Vegas & Like Mike gör sitt tredje nedslag på Summerburst. I sommar är det Stockholm som föräras med ett exklusivt besök.

Syskonen Dimitri Vegas & Like Mike (a.k.a. DV&LM) kan nog räknas som veteraner inom EDM -världen då de turnérat världen runt sedan mitten av 2000-talet. Senaste samlingen ”Bringing Home the Madness” har nått platinastatus och i fjol utnämndes de som andra mest inflytelserika akten på

DJ Mag Top 100.

DV&LM är prisvinnande och eftertraktade producenter, både med egna låtar och remixer på världshits, turnerar över hela världen och spelar på de allra främsta arenorna och festivalerna. Därför har de även en självklar plats på Summerburst i juni.

www.facebook.com/dimitrivegasandlikemike

www.dimitrivegasandlikemike.com
www.twitter.com/dimitrivegas

www.twitter.com/likemike

Summerburst 2015
Göteborg, Nya Ullevi 29-30 maj
Stockholm, Gärdet 12-13 juni

Line-up Göteborg

Main Stage: Avicii, Axwell/\Ingrosso, Afrojack, Blasterjaxx, Oliver Heldens, Dubvision, Martin Garrix

Orion Area: Wasted Penguinz, Bass Modulators, Brennan Heart, Crystal Lake, Festuca, Ran-D, Frontliner

Line-up Stockholm

Main Stage: Avicii, Axwell/\Ingrosso, Afrojack, Blasterjaxx, Oliver Heldens, Don Diablo, DV&LM

Orion Area: Wasted Penguinz, Bass Modulators, Atmozfears, Brennan Heart, Sound Rush, Frontliner

Hemsida  www.summerburst.se
Facebook  Facebook.com/summerburst
Instagram @summerburst_festival
Twitter  https://twitter.com/SummerburstCrew

Biljetter säljs via Ticnet.se

Sandra Nordin
press@spglive.se

Stureplansgruppen är Sveriges största nöjeskoncern och bedriver verksamhet inom restaurang-, nöjes-, kongress-, contract catering-, hotell- och upplevelseindustrin i Stockholm, Göteborg, Visby och Västerås. Stureplansgruppen driver i dagsläget 18 restauranger, 17 nattklubbar och flera caféer. Företaget äger även Berns och Stockholm City Conference Center. Stureplansgruppen bedriver contract catering via dotterbolaget SPG Arena Catering och är därmed exklusiv leverantör av mat och dryck i arenorna Ericsson Globe, Hovet och Annexet. Stureplansgruppen Live är företagets konsertbolag som bokar och arrangerar evenemang på Sveriges största arenor såsom Ericsson Globe, Annexet, Tele2 Arena, Friends Arena och Stockholms Stadion. Swedish House Mafia, David Guetta, Avicii och Tiësto är några av alla de artistevenemang som Stureplansgruppen Live har arrangerat. Företaget ligger även bakom succéfestivalen Summerburst.